O mně

Za svou praxi jsem měl možnost pracovat na více jak 200 projektech. Moje práce je zároveň mým koníčkem.

4v20u-Cw_400x400Jmenuji se Pavel Forst a webdesignem se zabývám již více jak 10 let. První design jsem vytvořil v roce 2002 pro fanouškovskou stránku o počítačové hře pod hlavičkou BonusWeb.cz, kterou jsem zároveň i spravoval. Získal jsem tedy základy programovacích jazyků a dalších věcí spojených s provozováním webu. V té době jsem byl na střední škole, ale okolo webů a jejich tvorby jsem se pohyboval téměř každý den. V té době jsem vytvářel nejnavštěvovanější portál o Grand Theft Auto v ČR s denní návštěvností 8 tisíc unikátů a také jsem spoluzaložil portál BWPlanet.cz, jenž pod BonusWeb.cz sdružoval desítky českých fanstránek a vytvořil v té ojedinělý informační kanál.

Po střední škole zaměřené na multimédia a marketing jsem nastoupil do Jihlavských listů jako grafik a webmaster. Zároveň jsem jako freelancer vytvářel grafické práce a webdesign pro menší i větší klienty. Na Vysočině jsem spolupracoval například s firmou Webhouse či Optet Network. V roce 2010 jsem začal podnikat na plný úvazek a v roce 2012 jsem se přestěhoval do Prahy.

V Praze jsem začal spolupracovat s několika společnostmi, díky kterým jsem se mohl podílet na vývoji projektů jako TopSleva.cz, PlnaPenezenka.cz, VimVic.cz či MailForce.cz a grafických pracích pro klienty jako Alza.cz, KlikPojisteni, ASKO Nábytek, Sparkys, Douglas či Teta drogerie.

Specializuji se zejména na webdesign. Při tvorbě čerpám ze znalostí nejnovějších trendů a mám rád čistý a funkční design. V poslední době jsem také získal mnoho zkušeností z oblasti výkonnostního webdesignu, které při tvorbě nových návrhů využívám. Při návrzích tak přemýšlím nad konverzními prvky a klientovi doporučuji další možnosti – například pro A/B testování. Na různých projektech jsem nepracoval pouze jako webdesigner, ale podílel jsem se na nich i projektově. Mám tedy zkušenosti jak v tvorbě, tak ve vývoji i marketingu. Všechny tyto zkušenosti promítám do svých návrhů a pomáhám svým klientům maximalizovat jejich cíle.